דיני אינטרנט, מסחר אלקטרוני, חוזי טכנולוגיה ומערכות מידע

משרדנו מתמחה בתחום האינטרנט, מובייל והמסחר האלקטרוני תוך דגש על ייצוג וליווי יזמים, חברות ומשקיעים בתחום. בין לקוחותינו נמנות חברות בארץ ובחו"ל, מהמובילות בתחומן, ובכלל זה חברות העוסקות בתחום השיווק והמסחר האלקטרוני, מדיה אינטרנטית, מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, משחקי רשת, חברות פיתוח ועוד.

הניסיון והכרותינו העמוקה את צרכי לקוחותינו בתחום זה, מאפשרים לנו ללוות את היזמים בתחום החל משלב הרעיון ולאורך כל שלבי ההתפתחות העסקית של החברה לרבות, הקמה, ליווי משפטי שוטף, הגנות על-ידי פטנטים וסימני מסחר, תוכנית אופציות לעובדים ויועצים, עסקאות של החברה, סיוע בגיוסי הון ובתכנונם וכן ייצוג וליווי החברה והיזמים בכל שלביו האסטרטגיים של המיזם. משרדנו ליווה בהצלחה סבבי גיוס הון וכן עסקות שונות למיזוגים ורכישות של חברות בתחום.

כמו כן, למשרדנו התמחות ייחודית בהסכמי טכנולוגיה, מערכות מידע ומערכות בנקאיות ופיננסיות ובכלל זה הסכמים לרכישת מערכות מחשוב לפיתוח מערכות, קבלת שירותי מחשוב, מיקור חוץ של שירותי טכנולוגיה, הסכמים לרכישת חבילות תוכנה, הסכמים לניהול וביצוע פרויקטים של מחשוב ומערכות מידע, הסכמים לחלפה ושדרוג של מערכות שונות ובכלל זה מערכות ליבה, הסכמים לביצוע פרויקטים בתחום הדאטה ייעוץ וחוות דעת בנושא וגיבוש נהלים לארגון בתחום קוד פתוח, הסכמים להעברה ויצירת אתרי גיבוי, הסכמי נאמנות להחזקת קוד מקור ועוד.