משרד DLR יצג את חברת אידאה בעסקת M&A במסגרתה נמכרו כל הזכויות בחברה לחברת פריוריטי (Priority Software).

משרדנו ייצג את חברת אידאה יעוץ ניהולי יישומי במע"מ, המתמחה בפתרונות מערכות מידע, עמדות מכירה ואתרי מסחר לרשתות קמעונאיות, בעסקת M&A שכללה את רכישת מלוא הבעלות בחברה על ידי חברת Priority Software, הנשלטת על ידי קרן פורטיסימו קפיטל וקרן TA האמריקאית.

חברת אידיאה הוקמה בשנת 2005 ע"י שלומית פנקס אלקיים ואילן אלקיים והנה אחת מהחברות המובילות בפתרונות מערכות מידע, עמדות מכירה ואתרי מסחר לרשתות קמעונאיות וכן משמשת אינטגרטורית של פריוריטי (Priority ERP). בנוסף, מספקת פתרונות לארגונים בתחומים רבים כגון: כספים, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, שרשרת האספקה ועד. החברה מעסיקה כ-100 עובדים.

משרדנו יצג את חברת אידאה בכל שלבי העסקה האמורה, החל מהמו"מ, דרך בדיקת הנאותות ועד לחתימת ההסכם. כמו כן, משרדנו מייצג זה שנים רבות את חברת אידאה ומעניק לחברה ייעוץ משפטי שוטף בתחום המשפט המסחרי ובתחום הקניין הרוחני המסחרי ובכלל זה במגוון רחב של הסכמי רישיונות, הסכמי רכש תוכנה וקניין רוחני, רכישת חברות תוכנה, הסכמי התקשרות עם לקוחות, הסכמי הקמת חנויות וירטואליות, הסכמי מסגרת לביצוע פרויקטים ולפיתוח מוצרי תוכנה, הסכמים בתחום הדאטה ועוד.

חברת Priority Software מתמחה בפיתוח פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי.

 

לכתבה כלכליסט: https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3895897,00.html